četrtek, 7. februar 2019

Okno Miloša Ivančiča

Okno Miloša Ivančiča

To je moje okno, moj pogled na svet, iz teme v svetlobo in svobodo. Seveda tudi mene omejujejo čas, prostor, znanje in kultura … a verjemite, tudi to se da preseči, le tista okna v možganih je treba odpreti. Če bi radi zvedeli, kaj vse sem jaz videl, potem preberite nekaj od tega, kamor vas vodijo te moje internetne steze.  
MOJA KNJIŽNICA TISKANIH KNJIG:
Prvi koraki v DOS in Windows, ni več v prodaji (platnica)
Domovina, ni več v prodaji (platnica)
Primorska dežela, ni več v prodaji, na internetu: Primorska dežela
Peruti tržaškega aborigina, spletna knjigarna Buča
Radio kot Radio Koper, spletna knjigarna Buča
Lebič: zgodbe pozabljenega eksodusa, spletna prodaja Založba Sophia
Roža osapska, Založba Sophia
NOVO: Fašizem za Butalce , spletna knjigarna Buča
NAJNOVEJŠE: Primorska dežela, dopolnjena knjižna izdaja. Kmalu v knjigarnah

Zgodbe za sprostitev: Fige, Temperanje, Franceze, Kup gnoja, Njoki, Riži na pajke in druge
Prej ali slej izidejo tudi: Fojbe laži, Jugo, Zgodbe mojega življenja …

Moja e-knjižnica na ISSUU.COM: http://issuu.com/milos-ivancic
(vse brezplačno)
Abitanti so v Istri Pozabljeni kraji in ljudje Slovenske Istre
Skoraj basni Basni in zgodbe iz človeškega in živalskega sveta
Zgodnje češnjeZbirka pesmi iz srednje šole
Pesmi kemoterapijeNe bojte se tega naslova, realnost v kateri živimo je še  bolj šokantna.
Dopolnjeno: Primorska deželaO Primorski in Primorcih
Prekomorci Odisejada primorskih Slovencev
Tržaška zver Gaetano Collotti Zgodovinska pripoved
Peruti tržaškega aboriginaPretresljiva življenjska zgodba našega rojaka
Radio kot Radio KoperZa vse, ki poslušajo radio
Medijske manipulacijekako in zakaj nas zavajajo množični mediji
Diktatura kapitalaKaj je kapitalizem, razumljivo tudi za Butalce
Dopolnjeno: Fašizem za Butalce, Kaj fašizem je in zakaj to skrivajo
Novo: Gentilejeva reforma  Kako so Italijani v času fašizma izvajali etnocid nad nami s pomočjo šole


O meni:
Sem upokojeni novinar, nekdanji dolgoletni odgovorni urednik Radia Koper.
Rojen sem v Trstu 1948, po rodu iz Ospa, živim v Kopru, diplomiral na FSPN.
Bil sem tudi prvi novinar Radia Študent, sekretar prvega aktiva primorskih novinarjev in predsednik zadnjega aktiva DNS na RC RTV …
Radio Trst A, Loredana Gec: Istrska srečanja – Miloš Ivančič


Piši na naslov: okno@t-2.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar

  Istrani smo ponosni na svoj upor proti fašizmu V krajevni skupnosti Škofije praznujejo svoj praznik v spomin na ustanovitev prvega krajevn...